Potwory Zwierzęta (Kolejność alfabetyczna):
Brzytwa - duży i o wiele silniejszy jaczur. Brzytwa ma podobny atak jak zębacz. Można go spotkać na terenie całego koloni. Trofea - surowe mięso, zęby, pazury x2. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +200. Chrząszcz - najmniejsze zwierzę w grze. Chrząszcze nie atakują ludzi. Chrząszcze da się zabić ale jest to trudne. Długim mieczem będziemy się trudzić. Najlepiej zabijać je z "buta" lub z łuku lub kuszy (z większej odległoci niż ok. 1 metr). Trofea - mięso chrząszcza. Inne - atak: nie atakuje, punkty umiejętności: +10. Cieniostwór - zręczna i szybka bestia, którą można spotkać w ciemnych miejscach np. w lesie, jaskiniach itp. Jego rogi są przydatne w grze do np. wykorzystania ich do stworzenia broni "Ulu-Mulu". Trofea - zęby Cieniostwóra, róg Cieniostwóra x1, skóra Cieniostwóra, surowe mięso x4. Inne - atak: zębami oraz rogiem, punkty umiejętności: +400. Demon Pomniejszy - latający potwór ziejący ogniem. Pomniejszy Demon jest akurat słabszy od swojego starszego kolegi. Demony należy atakować w łuku lub kuszy, ponieważ zieją one ogniem który może nam zaszkodzić. Demony można spotkać w świątyni śniącego. Trofea - brak. Inne - atak: ogniem, punkty umiejętności: +300. Demon - latający potwór ziejący ogniem. Demony należy atakować w łuku lub kuszy, ponieważ zieją one ogniem który może nam zaszkodzić. Demony można spotkać w świątyni śniącego. Trofea - brak. Inne - atak: ogniem, punkty umiejętności: +600. Goblin Wojownik - najlepszy wśród wszystkich Goblinów. Gobliny atakują w grupach co jest niebezpieczne. Armie Goblinów atakują po 10/20 żołnierzy. Trofea - broń. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +150. Czarny Goblin - Czarny Goblin jest nieco słabszy od Wojownika ale lepszy od Goblina. Gobliny atakują w grupach co jest niebezpieczne. Armie Goblinów atakują po 10/20 żołnierzy. Trofea - broń. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +120. Goblin - Goblin jest najsłabszym wśród Goblinów. Są dwa rodzaje broni Goblinów: pałka lub stary miecz. Gobliny atakują w grupach co jest niebezpieczne. Armie Goblinów atakują po 10/20 żołnierzy. Trofea - broń. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +60. Harpia - jest to latająca wiedźma, który atakuje wielkimi szponami. Harpie zazwyczaj zamieszkują opuszczone zamki oraz cmentarzyska. Harpie najlepiej atakować z niewielkiej odległości łukiem lub kuszą. Trofea - broń. Inne - atak: szponami, punkty umiejętności: +200. Jaszczur - wielkie jaszczurki. Atakują i żyją pojedynczo. Jaszczury występują przy drogach. Trofea - pazury x4. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +80. Kamienny Golem - ogromne potwory. Kamienne Golemy atakują pięścią. Gdy Golem nas zaatakuję i uderzy z pięści - już po nas. Kamienny Golem ma bardzo dobry kamienny pancerz, który chroni go przed uderzeniami mieczem i innych broniami siecznymi. Trofea - serce Kamiennego Golema. Inne - atak: pięściami, punkty umiejętności: +1000. Kąsacz - potwór, który atakuję kąsając rywala. Kąsacze możemy spotkać przed terenami Orków. Kąsacze atakują w grupach po 3-4 zwierząt. Trofea - surowe mięso, zęby, pazury x2. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +120. Kretoszczur - jak sama nazwa wskazuję jest to mieszaniec kreta ze szczurem w nieco większych rozmiarach. Potwory te mieszkają w jaskiniach oraz w jamach. Żyją w stadach w 2-4 osobników. Trofea - surowe mięso x2. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +50. Krwiopijca - latający robal/owad, który pije krew atakującego rywala. Pice krwi przez Krwiopijcę zmniejsza nasze punkty życia. Krwiopijcę występują na terenie całej koloni. Trofea - żądło Krwiopijcy x1, skrzydła x2. Inne - atak: żądłem, punkty umiejętności: +70. Królowa Pełzaczy - najsilniejszy w zadawania ciosów Pełzacz, lecz mało odporna na ciosy przeciwnika. Królowa Pełzaczy nie ma żadnego trofea po jej zabiciu. Jedyną przydatną rzeczą są jaja pełzaczy, które są zniesione obok miejsca Królowej. Jaja będą potrzebne Cor Kalomowi do przyrządzenia mikstury. Trofea - brak. Inne - atak: szczypcami, punkty umiejętności: +2000. Książe Demonów - najsilniejszy z demonów. Gdy nie mamy skutecznego miecza lub topora lepiej zabijmy (chociaż spróbujmy) go łukiem/kuszą. Trofea - brak. Inne - atak: ogniem, punkty umiejętności: +1000. Lodowy Golem - najsilniejszy Golem w grze. Atakuje magicznymi czarami związanymi z jego żywiołem czyli lodem. Jedynym sposobem na zabicie Lodowego Golema są zaklęcia Ognia. Trofea - serce Lodowego Golema. Inne - atak: lodem, punkty umiejętności: +1000. Młody Kretoszczur - najmniejszy potwór wśród Kretoszczurów. Jak sama nazwa wskazuję jest to mieszaniec kreta ze szczurem w nieco większych rozmiarach. Potwory te mieszkają w jaskiniach oraz w jamach. Żyją w stadach w 2-4 osobników. Trofea - surowe mięso. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +40. Młody ścierwojad - młodsza i słabsza odmiana ścierwojada. Jest to najpopularniejsze zwierze (ptak/dziobak). Można go spotkać w każdym miejscu w koloni, a w szczególności przy drogach i obozach. Jego trofea tzn. mięso daje nam punkty życia (PŻ). Trofea - surowe mięso x2. Inne - atak: dziobem, punkty umiejętności: +40. Młody Troll - wielki choć najmniejszy wśród swojego gatunku. Można go spotkać na górskich polanach. Niedoświadczeni gracze powinni atakować go z dystansu. Trolle atakują pięściami, a gdy odda nam cios możemy nawet nie przeżyć. Trofea - skóra Trolla. Inne - atak: pięściami, punkty umiejętności: +1000. Ognisty Golem - bestia z ognia. Najlepszym sposobem na pokonanie tego golema są zaklęcia typu zamrażanie itp. W tej grze można spotkać tylko jedną taką bestie. Jest ona niedaleko wieży maga Xardasa. Trofea - serce Ognistego Golema. Inne - atak: płonącymi pięściami, punkty umiejętności: +1000. Ogar - zwierzę zamieszkujące góry za terenami Orków. Ogary są bardzo trudne do pokonania więc lepiej walczmy z nimi z odległości np. łukiem lub kuszą. Ogary nie atakują w stadach tylko pojedynczo. Trofea - zęby x4. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +220. Ognisty Jaszczur - kolejna duża jaszczurka. Tym razem jest to Ognisty Jaszczur, który zamieszkuję plażę nad morzem. Na te zwierzęta należy bardzo uważać ponieważ walczą one ogniem. Najlepiej zabijać te zwierzęta z odległości, najlepiej z łuku/kuszy. Trofea - ognisty język x1, pazury x4. Inne - atak: ogniem, punkty umiejętności: +500. Ork - najpopularniejsze zwierzę w grze. Orki można spotkać na ich terenach, które znajdują się za Starym Obozem w kierunku wschodnim. Orki używają broni typu "Krush". Orki są najbardziej inteligentne ze wszystkich zwierząt. Orki mają nawet boga - Demona śniącego. Trofea - różne (bronie, artefakty, kamienie ogniskujące itp.). Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +200. Ork - Szaman - orkowy przywódca boży i duchowy. Ork - Szaman jest już dużo silniejszy od zwykłego Orka. Szaman uzbrojony jest w magie. Walczy czarami Ognistej Kuli. Tego Orka atakujmy z odległości, kuszą lub łukiem. Orki - Szamany można spotkać na ich terenach, które znajdują się za Starym Obozem w kierunku wschodnim. Trofea - zaklęcie - "Ognista Kula". Inne - atak: ogniem, punkty umiejętności: +0. Ork - Nieumarły - silny Ork. Jest on o wiele silniejszy od swojego żywego odpowiednika. Ten Ork uzbrojony jest w runę z czarami oraz w topory. Można go zabić dowolnym sposobem. Nieumarłe Orki można spotkać na ich terenach, które znajdują się za Starym Obozem w kierunku wschodnim. Trofea - różne (bronie, runy, rośliny, napoje itp.). Inne - atak: magią, punkty umiejętności: +0. Ork - Myśliwy - najsłabszy wśród Orków. Myśliwy zamieszkują we wszystkich częściach ziemi Orków. Myśliwi atakują zazwyczaj pojedynczo. Trofea - Krush Varrok. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +200. Ork - Strażnik - tego Orka można znaleść w ich "wiosce". Orka - Strażnika jest bardzo silny, więc niedoświadczeni gracze muszą na niego bardzo uważać. Trofea - Krush BrokDar. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +400. Ork - Wiarus - tego Orka można znaleźć w ich "wiosce". Wiarusy są podobnie jak szamani - wiernie oddają cześć śniąceemu. Trofea - Krush Agash. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +300. Ork - Wojownik - chyba najsilniejszy wśród wszystkich Orków. Wojownicy mogą sprawić kłopoty niedoświadczonym graczom. Wojowników można spotkać na całym terytorium Orków ale jest ich najwięcej przed cmentarzyskiem. Trofea - Krush Pach. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +0. Ork - Zawiadowca - Ork Zawiadowca jest takiej samej rangi Orków jak Myśliwy. Nie powinien sprawić kłopotów w walce. Można spotkać go przed Cmentarzyskiem Orków. Trofea - Krush Varrok. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +180. Ork - Żołnierz - Ork z którym nie ma żartów. Może zabić niedoświadczonych graczy, więc lepiej atakować go z odległości łukiem lub kuszą. Najgorsze jest jeszcze to, że one atakują w pięcioosobowych grupach. Trofea - Krush UrRok. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +300. Ork - Niewolnik - Ork, który nas nie atakuje. Można go zabić ale jest to niepotrzebne bo jego ekwipunek jest pusty. Orki - Niewolnicy pracują w Starej Kopalni. Są bardzo silni i wytrzymali. Trofea - brak. Inne - atak: nie atakuje, punkty umiejętności: +0. Orkowy Pies - "pies Orków". Przypomina on wilka, tylko, że Orkowy Pies jest o wiele silniejszy od wilka. Orkowe psy można spotkać przed centrum terytorium Orków. Trofea - skóra Orkowego Psa x1, zęby x2. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +120. Pełzacz - duży i silny pająk zamieszkujący opuszczone tunele Starej Kopalni. Pełzacz jest najsłabszym wśród wszystkich żyjących Pełzaczy w grze. Pełzacz wst. jako straż przed Królową Pełzaczy. Trofea - wydzielina Pełzacza. Inne - atak: szczypcami, punkty umiejętności: +120. Pełzacz - Wojownik - o wiele silniejszy Pełzacz od zwykłego Pełzacza. Pełzacz Wojownik zamieszkuję w ubocznych terenach Wolnej Kopalni. Jego broń to szczypce, które zadają większe obrażenia, niż od zwykłego pełzacza. Ponadto Pełzacz Wojownik uzbrojony jest w bardziej trwały pancerz, który chroni go przed atakiem. Trofea - płytki z pancerza Pełzacza. Inne - atak: szczypcami, punkty umiejętności: +250. ścierwojad - jest to najpopularniejsze zwierze (ptak/dziobak). Można go spotkać w każdym miejscu w koloni, a w szczególności przy drogach i obozach. Jego trofea tzn. mięso daje nam punkty życia (PŻ). Trofea - surowe mięso x2. Inne - atak: dziobem, punkty umiejętności: +50. Szkielet - najsłabszy wśród swojego gatunku. Walka ze szkieletami może wydawać się bardzo trudna ponieważ atakują w grupach oraz ich budowa przeszkadza w celnym trafieniu. Trofea - zardzewiały miecz. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +250. Szkielet - Zawiadowca - silniejszy od swojego odpowiednika. Szkielet - Zawiadowca atakuję bronią, która jest pół sierpem. Trofea - żniwiarz. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +280. Szkielet - Wojownik - najsilniejszy wśród zwykłych szkieletów. Szkieletów - Wojowników można znaleźć w jaskiniach oraz tunelach. Wojownik jest wyposażony także w tarcze, która chroni go przed strzałami z łuku lub kuszy. Trofea - wyszczerbiony topór. Inne - atak: bronią, punkty umiejętności: +300. Szkielet - Mag - walczy magią. Jest to jedyny szkielet który lata. Przypomina on nietoperza. Niedoświadczeni gracze mogą się z Szkieletem - Magiem trudzić. Trofea - zwój Przyzwanie Szkieletu x5, runa Lodowy Sopel lub Ognisty Pocisk. Inne - atak: magią, punkty umiejętności: 500. Troll - największa bestia wśród swojego gatunku. jest także największym potworem w koloni. Można go spotkać na górskich polanach. Niedoświadczeni gracze powinni atakować go z dystansu. Trolle atakują pięściami, a gdy odda nam cios możemy nawet nie przeżyć. Trofea - zęby x2, skóra Trolla. Inne - atak: pięściami, punkty umiejętności: +2000. Wąż Błotny - ogromny "ślimak". Wąż Błotny przesiaduję zazwyczaj na bagnach. Te wielkie ślimaki są bardzo wolne więc można im uciec ale ich atak jest bardzo groźny. Atakuje swoimi wielkimi kłami. Trofea - zęby x2, skóra Węża Błotnego. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +400. Wilk - dość niebezpieczne zwierzę. Atakuje w dużych grupach/stadach po 4-8 osobników. Wilki atakują swoimi kłami oraz naskakują na przeciwnika, więc walka z Wilkami jest dość trudna. Trofea - zęby x2, skóra Wilka. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +90. Zębacz - atakują swoimi wielkimi i kującymi kłami. Występują zazwyczaj na ziemiach Orków. Jest to mały dinozaur. Najlepszym sposobem na atak jest atak wręcz. Trofea - kły x4, pazury. Inne - atak: zębami, punkty umiejętności: +220.
|