Serwer gier internetowych
Serwer gier internetowych
- strona główna

Forum gier internetowych

Dyskusje i porady dla użytkowników gier internetowych produkcji PLINGA.
Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 5:47 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: AVENIL -strategiczny PBeM w świecie fantasy
PostWysłany: Śro Paź 12, 2016 4:27 pm 
Offline
fanatyk
fanatyk
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Wrz 17, 2015 3:21 pm
Postów: 47
AVENIL

Jest to informacja o grze Avenil w której to gracze wcielają się we władców królestw by podpisywać sojusze, handlować i walczyć z innymi graczami}
Usiądź wędrowcze a opowiem ci historię która od dwóch wieków przekazywana była jedynie z ust do ust aż dotarła i do mnie, a teraz ja opowiem ją Tobie by nie zaginęła i była przestrogą dla potomnych...
Wszystko zaczęło się jakieś 2 wieki temu kiedy to na kontynencie zwanym Avenil wszyscy żyli w zgodzie elfy obok krasnoludów, a krasnoludzi obok orków i nie słyszano jeszcze o bogach chaosu. Jednak Magnus- potężny czarodziej studiując zapomniane księgi odnalazł wzmiankę o jednym z bogów chaosu i postanowił go sprowadzić z powrotem na ziemie, by ten obdarzył go ogromną mocą. 20 lat spędził na poszukiwaniu odpowiednio chciwych i gotowych na wszystko łotrzyków, wszystko szło w jak najlepszym porządku jednak elfi czarodzieje wywęszyli spisek mający na celu przejecie władzy przez Magnusa. Ten sobie tylko znanym sposobem wszczął wyniszczającą wojnę miedzy elfimi rodami a krasnoludzkimi wojownikami. Po 2 latach ciężkich walk do wojny włączyli się też ludzie.
Cały świat ogarnęła pożoga a Mag bez przeszkód przywołał swego pana Khorna, na świecie szybko zaczął rodzić się kult mrocznego Pana. Umarli zaczęli wstawać z grobów, w tunalach pod największymi miastami na skutek spaczeniowych mutacji zaczęli powstawać skaveni. Świat stanął na krawędzi wszędzie krew, ogień i pożoga. Na szczęście znalazła się grupa magów którzy postanowili działać, swymi najpotężniejszymi czarami odesłali Khorna, zamykając jego dusze w mithrilowej skrzyni, jednak nastąpiło potężne tąpniecie gdy Khorn próbował się wydostać tąpniecie to było tak potężne ze podzieliło kontynent na 4 części, jednak jedna z nich szybko znikneła pod spienionymi wodami oceanu. Fala uderzeniowa była tak ogromna że zmiotła ogromne ilości walczących po obu stronach żołnierzy. Ci widząc co sie stało opamiętali sie zaprzestając wojen i zamykając sie w swoich twierdzach by wrócić do normalnego życia i odbudować własna potęgę... jednak pozostało tez wielu którzy pamiętają o swoim panu i zrobią wszystko by ten powrócił... Co stało sie z Magnusem nie wiadomo, podobno nadal żyje, czekając na odpowiedni moment...


Góra
 Profil  
 

Gracz komputerowy



 Temat postu: Re: AVENIL -strategiczny PBeM w świecie fantasy
PostWysłany: Czw Paź 13, 2016 10:23 am 
Offline
fanatyk
fanatyk
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Wrz 17, 2015 3:21 pm
Postów: 47
Zasady
  1. Początek
    Aby zacząć grę należy wysłać meila ze zgłoszeniem w którym zawarta będzie rasa, imię bohatera i nazwa osady. Dodatkowo można wysłać portret bohatera (jeśli go nie będzie przydzielę je sam), historię bohatera lub/i opis królestwa, nie jest to obowiązkowe jednak pozwoli stworzyć odpowiedni klimat.
  2. Rasy dostępne w grze:
    • Ludzie
    • Elfy Mroczne
    • Krasnoludy
    • Krasnoludy Chaosu
    • Skaveni
    • Jaszczóroludzie
    • Orkowie&Gobliny
    • Umarli
    Elfy leśne-z powodu nadmiaru elfów na naszym kontynencie aktualnie niedostępna rasa
    Elfy Wysokie-z powodu nadmiaru elfów na naszym kontynencie aktualnie niedostępna rasa

    Rasa, Budowanie, Przyrost, Wojsko, odział specjalny, polowanie, uprawa roli

    Ludzie: 0, 0, - - 0, +1
    Elfy Mroczne: 0, 0, kusznicy, korsarze +1, 0
    Elfy Leśne: -1, 0, łucznicy, tancerze wojny +2, 0
    Elfy Wysokie: -1, 0, kawaleria jeźdźcy równin +1, 0
    Krasnoludy: +2, -1, kusznicy, zabójcy troli 0, 0
    Krasnoludy Chaos: +2, -1, kusznicy, piechota artyleria chaosu 0, 0
    Skaveni: +1, +2, procarze, szczurzy jeźdzcy +1, -1
    Jaszczuroludzie: +1, -1, saurusi, skinki saurusi, skinki -1, -1
    Orkowie&Gobliny: +1, +1, piechota jeźdźcy dzików 0, -1
    Umarli : 0, 0, zombi, wampiry 0, +1

    Wojsko-pokazane są w jakim rodzaju żołnierze danej rasy spisują sie najlepiej Odział specjalny-przykładowy oddział dostępny jedynie dla danej rasy
    Umarli-mają takie same charakterystyki jak ludzie bo w osadach umarłych w większości pracują ludzie
  3. Gra rozgrywana będzie w czasie rzeczywistym czyli jeden dzień "nasz" = jeden dzień w grze, ruch wojska, prace w osadzie będą odbywały sie codziennie. i gracze nie będą o tym informowani, meile będą wysyłane dopiero gdy żołnierze dotrą na wyznaczoną pozycję, lub napotkają coś po drodze, zaś raport z miasta będzie wysyłany co miesiąc.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AVENIL -strategiczny PBeM w świecie fantasy
PostWysłany: Śro Paź 19, 2016 11:23 am 
Offline
fanatyk
fanatyk
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Wrz 17, 2015 3:21 pm
Postów: 47
OSADA
Wszyscy gracze zaczynają grę posiadając jedną osadę. Jest to stolica naszego królestwa, w tym miejscu budowane są nowe budynki i rekrutowani żołnierze, jednak aby to zrobić najpierw trzeba mieć surowce.
Mieszkańcom należy wydawać rozkazy:
  1. Zdobywanie pożywienia-zarówno mieszkańców osady jak i żołnierzy trzeba wykarmić. Można to zrobić na kilka sposobów: uprawa roli, polowania, łowienie ryb, zbieractwo. Jednak nie wszystkie te sposoby są tak samo skuteczne, a zależy to od rasy i miejsca w którym znajduje się osada. Około 25% mieszkańców powinna zdobywać pożywienie by wykarmić resztę i zabezpieczyć się przed głodem.
  2. Wydobycie surowców-aby osada mogło funkcjonować potrzebuje takich surowców jak drewno czy kamień, do wykucia broni potrzeba metalu i węgla wszystko to trzeba zdobyć, od ilości skierowanych do pracy mieszkańców zależeć będzie ilość zdobytego surowca.
  3. Budowa-jeśli mamy już drewno i kamień możemy rozpocząć budowę, nowych budynków które pomogą nam zostać liczącym sie władcą na świecie.
  4. Praca w budynkach-po wybudowaniu nowego budynku, aby zaczął funkcjonować należy obsadzić go załogą, w niektórych takich jak kopalnie czy zbrojownie może pracować na raz tylko 1pracownik(chyba ze wybudujemy kolejne szyby czy zbrojownie) zaś w takich jak Tartak czy kamieniołom może pracować dowolna ilość
  5. Podatki-standardowo w osadzie wysokość podatku to 2ZM, jednak podatki można podnosić lub zmniejszać, a ma to wpływ na morale mieszkańców.
  6. Morale-na morale wpływ ma wiele rzeczy takich jak podatki, budynki( karczmy, świątynie), bitwy, czy też ogólna sytuacja na świecie. Zaś od morale zależy zachowanie mieszczan, wysokie morale to zadowoleni mieszkańcy, którzy pracują wydajniej zaś niskie powoduje bunty.

Budynki standardowe

  • produkcja * drewno * kamień * metal utrzymanie/na turę * właściwości
  • tartak * 10 * 5 * - * 1 * +25%drewna
  • kamieniołom * 10 * 5 - * 1 * +25%kamienia
  • chata rybaka * 10 * 3 * - * 1 * +25% z połowów
  • chata łowów * 10 * 3 * - * 1 * +25% z polowan
  • rzemieślnik * 15 * 5 * - * 2 * produkcja broni drewnianych
  • kuźnia * 15 * 10 * 5 * 2 * produkcja broni metalowych
  • baraki * 15 * 15 * - * 3 * rekrutacja wojska
  • kopalnia * 12 * 8 * - * 2 * wydobycie minerału
  • stadnina * 20 * 5 * - * 2 * bonusy przy hodowli koni:)
  • świątynia * 20 * 20 * - * 3 * specjalne
  • mennica * 15 * 10 * 5 * 2 * produkcja monet
  • tawerna * 15 * 10 * - * 2 * plusy do morale


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
cron
Rezenzje gier | Powered by phpBB © 2014 phpBB Group

Redakcja serwisu forum.freeware.info.pl informuje, że publikowane komentarze są prywatnym opiniami użytkowników forum i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. | polityka prywatności