Część ze starej szkoły runescape i Wow, na arenie rywalizacji nie ma prawie nic.Wiele areny rywalizacji w tych grach to praktycznie projekt badawczy Chociaż nie mówię, że te gry są idealne ... ale ten element konkurencyjny istnieje. Różnica w, powiedzmy, Old school runescape PVP, od początkującego do zaawansowanego, jest tak duża, że sam w sobie jest projektem badawczym. Jest tak wiele ukrytych mechanizmów i ruchów i ... jest prawie nieskończony.
Mam na myśli ... Wydaje mi się, że większość gier za bardzo stara się o styl, polerowanie, grafikę i interfejs użytkownika. Gdzie jest tutaj gra Fcken?
Jakie konkurencyjne rzeczy mogę robić z innymi graczami?
W jaki sposób jestem lepszy pod względem konkurencyjności niż druga osoba, biorąc pod uwagę wydawanie pieniędzy lub poziomy?
Nie ma ciekawych mechanik lub są one tak ograniczone, że nie da się z nimi nic zrobić, to po prostu gówniany scenariusz filmowy. Są tak dopracowane, że nikt nie może niczego wykorzystać… nie ma nic ciekawego.
Podoba mi się, jak Riot wziął główny element CSGO, czyli mechanikę rywalizacji i zasadniczo skopiował to z Valorantem. Gdzie to jest w przestrzeni MMORPG? To nie istnieje.
|