Serwer gier internetowych
Serwer gier internetowych
- strona główna

Forum gier internetowych

Dyskusje i porady dla użytkowników gier internetowych produkcji PLINGA.
Obecny czas: Pon Cze 18, 2018 6:06 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: World of Warcraft - Poradnik
PostWysłany: Nie Lut 28, 2016 9:51 pm 
Offline
fanatyk
fanatyk
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Wrz 17, 2015 3:21 pm
Postów: 40
Hunter (łowca, myśliwy)
Hunter jak widać to facet lub kobitka, (night elf, dwarf, draenei po stronie aliantów, hordziak niech sobie szuka u siebie) biegający ze swoim zwierzakiem - kotem, miśkiem, ptakiem. żółwiem, krokodylem, latającym wężem ....innym egzotycznym zwierzęciem jakie może złowić i oswoić (tame) dostępnym po rozwinięciu odpowiednich talentów. Uzbrojony w broń dystansową - łuk (bow) lub kuszę (crossbow) albo karabin (gun) czy inną armatę robiącą dużo hałasu. W walce bezpośredniej, kontaktowej, może wywijać sztyletami (daggers), mieczami (one-handed swords), toporkami (one-handed axes), bronią naręczną (fist weapon), mieczem dwóręcznym (two-handed sword), toporem dwuręcznym (two-handed axe), włóczniami o różnorakim kształcie i formie czasem bardziej przypominającymi halabardy (polearms), nawet laskami czy kosturami (staves) a nawet może rzucać wszelkiego rodzaju bronią miotaną ręcznie (thrown) jakby łuk, kusza czy karabin nie wystarczyły. Ubrany w skóry - leather (na początku) a później w mail (też skóry tylko grubsze i utwardzone, zapewne żywicą z drzew). Dzięki swoim (Twoim) umiejętnościom robi zajfajny dps i dmg (wyśmienicie jeśli obrażenia zadawane w ciągu sekundy są równe uszkodzeniom/obrażeniom zadawanym w ciągu sekundy) czym znacząco wspiera drużynę złożoną z tanka (nie mylić z czołgiem), lekarza, i innych szybko zadających obrażenia - w walce (napisałem znacząco? ups, powinno być bryluje).
Po tym wprowadzeniu z przymrużeniem oka i na poprawę humoru chcę początkującym hunterom przekazać to co najlepsze.
Hunter jest klasą która przeszła wiele modernizacji. Była niedoceniana a od czasu TBC nastąpił boom na tą klasę i powróciła do łask i teraz naprawdę święci swój rozkwit epickim dps. Z tej klasy naśmiewano się i szydzono, mówiono: to klasa dla dzieciaków. Niech mi teraz ktoś powie, że tak jest? Co jest dla huntera najważniejsze w bazowych statystykach? 1. Agility, 2. Intelekt i Stamina. Im więcej masz agility tym bardziej staje się potężniejszy Twój atak i atak Twojego pupila (peta), wzrasta szansa na zadanie krytycznego uderzenia, zwiększa się Twój armour czyli pancerz. Dzięki agility wzrasta Twoja gibkość a co za tym idzie szansa na unik (dodge) bezpośredniego ataku w walce wręcz. Intelekt skutkuje ilością posiadanej przez Ciebie many która jest Ci niezbędna do stosowania hunterskich czarów - jakby tego nie nazwać. Chodzi tu o cały arsenał strzałów i żądeł jakimi hunter dysponuje i razi wroga z broni dystansowej, używa ataków swojego pupila i leczy go, dzięki manie możesz stawiać pułapki (trap), używać aspektów... W kilku słowach - bez many nie powalczysz skutecznie a w krytycznej sytuacji nie przeżyjesz. Stamina jest Ci niezbędna na równi z maną. Zauważ, że stamina = hp. Wzrasta Twoja stamina wzrasta również ilość hp czyli jednostek życia.
Zanim zaczniesz być hunterem.
Decydując się grać hunterem czy być hunterem musisz wziąć pod uwagę wybór rasy z jakiej Twój hunter będzie się wywodził. Masz do wyboru trzy rasy które mogą wyszkolić hunterów: Night Elf, Dwarf i Draenei. Każda rasa ma swoje zalety i wady.
Dwarf
Grę rozpoczniesz w Dun Morogh w Khaz Modan, u stóp Ironforge.
Gun Specialization - pasywne. Umiejętność posługiwania się strzelbami zwiększona o 5.
Frost resistance - pasywne. Zwiększa odporność na efekty zimna o 10.
Stoneform - umiejętność. Zapewnia niewrażliwość na trucizny, choroby i krwawienie oraz zwiększa pancerz o 10% na 8 sekund. Czas rzucania natychmiastowy, 3-minutowy cooldown.
Treasure Finding - pasywne, aktywowane. Pokazuje na mini-mapie wszelkie skrzynie ze skarbami (nie dotyczy pojemników związanych z questami).
Night Elf
Grę rozpoczniesz w Teldrassil, gigantycznym drzewie przy północno-zachodnich wybrzeżach Kalimdoru.
Shadowmeld - umiejętność. Będąc poza walką i nie ruszając się, elf może stać się niewidzialny. Efekt utrzymuje się tak długo, jak elf pozostaje w bezruchu i nie włącza się do walki. Efekt "kumuluje się" z trybem stealth łotrzyka, zmniejszając szansę na wykrycie. Dezaktywowane na życzenie.
Quickness - pasywne. Zwiększa szansę na uniknięcie ataku (Dodge) o 1%.
Wisp Spirit - pasywne. Po śmierci, zamiast normalnego ducha, elf przybiera formę ognika, w której porusza się o 25% szybciej, niż pozostałe rasy.
Nature Resistance - pasywne. Zwiększa odporność na efekty czarów oparte o domenę Natury o 10.
Draenei
Grę rozpoczniesz na Azuremyst Isle przy północno-zachodnim wybrzeżu Kalimdoru.
Blessing of the Naaru - umiejętność. Leczy cel za 50 HP przez 15 sekund. Efekt ulega zmianie wraz z rozwojem postaci, czas rzucania 1,5 sekundy, 3-minutowy cooldown.
Gemcutting - pasywne. Zwiększa umiejętność Jewelcrafting o 5
Heroic Presence - pasywne. Zwiększa szansę na trafienie bronią o 1% dla wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 30 jardów (wojownicy, paladyni, łowcy)
Inspiring Presence - pasywne. Zwiększa szansę na trafienie zaklęciem o 1% dla wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 30 jardów (magowie, kapłani i szamani)
Widzisz, że każda z ras ma swoje rasowe zalety, przydatne dla huntera. Jaką rasę sobie wybierzesz to tylko zależy od Ciebie.
Siła huntera tkwi w pecie. To dzięki niemu możemy skutecznie lvlować, gdyż jest on w stanie skutecznie utrzymać aggro (dzięki zdolności Growl) przy tym samemu zadając sporo dmg. Gdy osiągniesz już 10 lvl dostanie od swojego trenera pierwszego questa na złowienie i oswojenie zwierzęcia. Co do wyboru swojego przyszłego towarzysza podroży i walk nie będę Ci nic sugerował. Sam podejmiesz decyzję który zwierzak będzie dla Ciebie najlepszy. Tu znajdziesz wszelkie informacje o dostępnych zwierzakach w grze i miejscach gdzie można je złowić i oswoić, co jedzą a także jaki zadają dmg. Dodam, że z jednym petem nie wiążesz się na stałe. W trakcie gry i rozwoju swojej postaci możesz łapać nowe zwierzęta pozbywając się dotychczasowych lub kolekcjonując je jednak ilość miejsc w stable masz ograniczoną do 4. Pamiętaj też o tym, że nim oswoisz nowego zwierzaka użyj na nim hunterskiej umiejętności Beast Lore która podpowie Ci czy warto go łapać.
Profesje dla huntera
Jak pewnie wiesz, jest wiele profesji. Zastanawiasz się pewnie jaką główną profesję dla siebie wybrać. Wybór profesji powinien być przemyślany choćby dlatego aby później nie rozpoczynać szkolenia w nowej profesji od zera lub dlatego, czy profesja ma przynosić zyski czy być pomocna w walce. Jeśli mogę Ci coś zasugerować... Dla huntera jedną z bardziej optymalnych (o ile nie najbardziej) profesji jest skining. Dlaczego? Dostajesz pewien bonus od Master of Anatomy - który da Ci większą szansę na trafienie krytyczne bestii. Drugą wielce użyteczną profesją dla huntera (i nie tylko) może być Engineering. Możesz dla siebie produkować broń dystansową (niestety tylko karabiny), amunicję, dodatki do broni - lunety (scope). Zaawansowany inżynier potrafi też dla siebie wyprodukować całkiem fajne trinkety czy nakrycia głowy. Podobnie Leatherworking - odzież, Jewelcrafting - gemy. Jako drugie (secondary) profesje koniecznie naucz się First aid, Fishing, Cooking. Docenisz te umiejętności i czerpane z nich korzyści na maxymalnym na chwilę obecną, 80 lvl.


Góra
 Profil  
 

Gracz komputerowy



 Temat postu: Re: World of Warcraft - Poradnik
PostWysłany: Śro Mar 02, 2016 9:03 pm 
Offline
fanatyk
fanatyk
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Wrz 17, 2015 3:21 pm
Postów: 40
O czym hunter koniecznie powinien wiedzieć
* aspekty - umiejętności klasowe huntera
Aspect of the Monkey - pierwszy aspekt jakiego nauczy Cię Twój trener klasowy - zwiększa szansę na dodge o 18% , niezbędny na początku Twojej mozolnej wspinaczki po drabinie leveli
Aspekt of the Hawk - aspekt jaki będzie Ci towarzyszył do 80 lvl, używaj go w walce dystansowej, podwyższa siłę ataku od 26 do 201 (zależnie od poziomu umiejętności w aspekcie)
Aspekt of the Beast - aspekt przydatny na serwerach pvp oraz w lokalnych potyczkach z innymi wrogimi hunterami, hunter pod działaniem tego aspektu staje się nie do wytropienia dla innego huntera
Aspekt of the Cheetah - znajdujący się hunter w tym aspekcie porusza się szybciej o 30% w walce natomiast jest podatny na spowolnienie trwające przez 4 sekundy, typowy aspekt podróżny dla huntera nie posiadającego wierzchowca (Mounta)
Aspekt of the Pack - podobny do Aspekt of the Cheetach z taką różnicą, że swoim działaniem obejmuje członków drużyny (Party) lub rajdu znajdujących się w zasięgu 40 jardów od huntera, z chwilą wejścia w combat i otrzymania obrażeń lub w strefę obrażeń spowalnia na czas 4 sekund
Aspekt of the Wild - bardzo przydatny aspekt którego działanie obejmuje również członków drużyny lub rajdu, znajdujących się w zasięgu 30 jardów od huntera, dający odporność od 45 do 130 na obrażenia od Natury - w zależności od stopnia umiejętności w aspekcie
Aspekt of the Viper - kolejny, bardzo przydatny aspekt, służy do odzyskiwania many bez przerywania walki (dystansowej lub bezpośredniej) jednak ma minus - zadawane obrażenia przez huntera są zredukowane o 40%. Szybkość odzyskiwania many zależna jest od szybkości broni dystansowej
Aspekt of the Dragonhowk - hunter znajdujący się pod działaniem tego aspektu otrzymuje dodatkowo od 299 (pierwszy stopień umiejętności w aspekcie) do 390 (drugi stopień umiejętności w aspekcie) do obrażeń zadawanych z broni dystansowej oraz 18% szansy na dodge. Wadą jest manożerność (powinien być używany na przemian z Aspekt of the Viper w celu utrzymania równomiernego dps).

Co możesz robić jako Hunter?
* Możesz zadawać świetny stabilny dps z dystansu jak żadna inna klasa. Z poprawnym rozłożeniem talentów masz 41 jardów zasięgu, co daje ci możliwość ucieczki w każdej sytuacji.
* Możesz kontrolować agro lepiej niż każda inna klasa(oprócz warka) używając, feign death, distracting shot i disengage.
* Freezing trap jest często ignorowana talentami włożonymi w nią daje 26 sekund CC(crown control) na każdego moba oprócz bossów, jeśli masz w grupie kilku hunterów, powiedz im żeby rozmieszczali pułapki, co 5 jardów-dzięki temu jeden mobek nie uruchomi obu trapów na raz.
* Jesteś potencjalnie najlepszą klasą do pullowania. Dzięki właściwości tropienia mobów możesz zobaczyć patrole, wybrać dobry czas do pulla, użyć line of sight i już mobki są na doskonałych pozycjach do ich zaatakowania.
* Missdirection, popularnie zwany Mdekiem stosuj na tanku co pozwoli mu w bardzo krótkim czasie złapać bardzo dobre agro, jeśli jesteś w grupie z innymi hunterami umów się z nimi kto na kogo narzuca mdeka. Dwa mdeki na tanku nie stakują się.
* Twój debuff, Scorpid Sting, greatly znacznie redukuje dmg mobka, jego szansę na crity oraz uniki. Używaj go warriorzy będą brali mniej dmg na siebie,a mobek więcej(niż by brał bez buffa ofc.). Pamiętaj,że dwa serpent stingi się stakują na jednym mobie ale scorpid stingi już nie.
* Możesz uratować tyłek casterom używając distracting shota. Potem możesz off tankować mobka petem, używając feigning death.
* Wing Clip oraz Concussive shot są doskonałe do zatrzymywania uciekinierów.
* Używaj Hunter's Mark to żeby określić cele. To bardzo użyteczne w kontakcie z grupą.Pomaga się zgrać. Zawsze współpracuj z magiem markując moba do sheepa a później tego, którego mamy atakować. Polecam ten sposób i Tobie.
* Kiedy pull ci nie wyjdzie krzycz do grupy(makro można zrobić),żeby nie atakowali. Użyj wtedy feigning Heath,a jeśli to nie podziała to po prostu zgiń. To lepsze niż wipe całego party.
*Zawsze wiesz co znajduje się za rogiem. Pamiętaj żeby zmieniać tracking na różne typy mobów I mówić grupie, co się tam czai.
Czego nie powinieneś robić:
* Nie pulluj Aimed Shotem.Jeśli wejdzie crit możesz mieć ciężko oddać agro tankowi.
* Nie używaj Multi Shota blisko mobów w CC (Crowd Controll). Spelle takie jak: SAP, POLYMORPH, FREEZING TRAP, HIBERNATE, SHACKLE UNDEAD Używając multi shota przerwiesz działanie powyższych zaklęć.
*Nie strzelaj z Serpent Stinga, jeśli nie wiesz czy mobek będzie zatrzymany spellem CC. Serpent Sting przerwie działanie spella(macie je wymienione wyżej).
*Nie pulluj multi-shotem. Jeśli tak zrobisz mogą być problemy rodzaju: 1) Będziesz miał więcej agro. Jeśli wejdzie ci krit w 3 moby,tak łatwo cię nie zostawią w spokoju. Feign death może nie zadziałać. 2) Przez przypadek możesz ściągnąć więcej mobów niż planowałeś.
*Zawsze miej kontrolę nad petem, bo przez niego najczęściej są wipy. Albo zdissmisuj peta albo każ mu zostać. Lepsze to niż podchodzenie do instancji po 10 razy.
*Stopniuj swój dmg. Zaczynaj powoli z auto shot, potem zwiększaj dps arcane shotem oraz stingsami .Warriorzy ci podziękują bo nie będziesz zabierał aggra.
* Nie myśl, że lekarz będzie healował twojego peta. Twój zwierzak jest off-tankiema nie main-tankiem.
Rzeczy na które trzeba uważać:
* potrzebujesz 8 jardów czystego pola żeby strzelić do moba. Schody to twój najgorszy wróg. Zawsze pulluj zdala od nich.
* Viper sting nie wysysają many w wystarczającej ilości ,a co za tym idzie nie warto tego używać. Lepiej użyć serpent stinga albo scorpid Stinga.
Są oczywiście wyjątki, ale na większość mobków elite po prostu nie opłaca się viper stingować (mają tyle many, że...).
* Jeśli mobek zaatakuje cię w środku walki, nie przejmuj się i strzel w następnego tak nie zdążysz wejść na zasięg, aby zabić tego co się do ciebie przyczepił więc poczekaj na pomoc grupy.
* Używaj scatter shota żeby przerywaj mobom, które castują spelle.
* Podczas ściągania casterów musisz użyć tzw "Blind Pulla" ;strzel w grupę mobków i ukryj się za czymś. Ponieważ mobek nie będzie mógł cię zaatakować zacznie do ciebie iść. To jest lepsze niż pullowanie counterspellem przez maga, ponieważ: 1) nie generuje dodatkowego aggra, 2) Mobki będą traciły czas próbując pastować i tracąc zasięg, oraz 3) Counterspell będzie zawsze gotowy do użycia na inne rzeczy(nie będzie na cooldownie).

* atakując wroga musisz zachować następującą kolejność:
1. oznacz wroga Hunter's Mark (to nie po to aby wróg wyglądał ładniej i nie po to aby się nie zgubił w tłumie ale po to abyś zyskał dodatkowo od 20 do 500 do siły ataku dystansowego - zależnie od levelu Twojej postaci a jeśli w bulidzie Marksmanship rozdaleś 3 punkty w talent Improved Hunter's Mark dodatkowo otrzymasz do siły ataku 10% a koszt many wykorzystywanej do ataków zostanie zredukowany o 33% )
2. na zamarkowany cel wypuść swojego zwierzaczka (wcześniej powinieneś upewnić się, że Twój pupil jest najedzony do granic szczęśliwości co da mu 125% normalnego dmg oraz, że ma aktywnego growla*)
3. kiedy już Twój pupil dostatecznie rozzłościł wroga i całą jego furię (agro) skierował na siebie rozpocznij ostrzał z broni dystansowej (ta metoda nie sprawdza się niestety w walkach gracz przeciwko graczowi no chyba że Twój przeciwnik to idiota) nie zapomnij przy tym leczyć swojego zwierzaka - Mend Pet
*aktywnego growla używaj tylko wtedy gdy solujesz, na instancjach nie jest to zalecane ponieważ Twój pupil będzie tankowi zabierał agro a tank z kolei będzie wściekał się na Ciebie, z petem przecież nie pogada
4. gdybyś jednak zdołał przejąć agro swojego pupila albo gdyby wróg zdołał go zabić ratuj się strzałem spowalniającym Concussive Shot, postaw pułapkę spowalniającą Frost Trap i utrzymuj bezpieczny dystans nie przerywając ostrzału lub postaw pułapkę Freezing Trap i salwuj się ucieczką, kiedy natomiast te metody zawiodą możesz paść na ziemię bez tchu i udawać trupa Feign Death (umiejętność klasowa osiągalna od 30 lvl, używana powszechnie przez hunterow do resetowania agra)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: World of Warcraft - Poradnik
PostWysłany: Nie Mar 20, 2016 8:20 am 
Offline
fanatyk
fanatyk
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Wrz 17, 2015 3:21 pm
Postów: 40
W co i jak
Po z mozołem osiągniętym 58 lvl możesz wejść do Outlands. Znajdziesz tutaj sprzęt dotychczas niespotykany, posiadający nowum - gniazda (sokets) pod kamienia (gems). Jakie kamienie dobierać? Kolerem odpowiadające kolorom soketów. Dla huntera najbardziej odpowiednimi będą z bonusem do krytyka, agility, siły ataku, hit ratingu oraz staminy (z najlepszych żółte, czerwone).

*niezbędne również będą dla Ciebie zaklęcia (enchants) polożone na Twój ekwipunek: broń, zbroję. Tu również dobieraj zaklęcia dodające agility, atak power, hit rating, podwyższające Twoje statystyki. Szukaj enchantów dodających Ci agility, ap i hit ratting oraz podwyższające statystki na chest. Na spodnie wykorzystaj łatki jkie może wykonać leatheworker np. Clefthide Leg Armor, Cobrahide Leg Armor, Nethercleft Leg Armor, Nethercobra Leg Armor, Nerubian Leg Armor, Jormungar Leg Armor, Frosthide Leg Armor, Icescale Leg Armor.

* szukając ekwipunku zwracaj uwagę na jego statystki oraz własne, posiadane statystyki bazowe (na czym zyskasz a na czym stracisz, pół biedy jeśli spadnie Ci nieznacznie stamina lub intelekt, gorzej jeśli to będzie agility -> - do krytyczne uderzenie, - do siła ataku, - do pancerz). W przypadku broni dystansowych zwracaj również uwagę na ich szybkość (speed) oraz zadawane obrażenia (damage)
Popatrz na poniższe zestawienie dla lvl 70 i 80
Lvl 70
1 Agility = 1 Attack Power
14 Ranged Attack Power = 1 DPS
1 Agility = 0.5 Critical Strike Rating
22.08 Critical Strike Rating = +1% Critical Hit
40 Agility = +1% Critical Hit
26.5 Agility = +1% Dodge Chance
18.9 Dodge Rating = +1% Dodge Chance
1 Agility = 2 Armor
1 Strength = 1 Melee Attack Power
1 Stamina = 10 Health
1 Intellect = 15 Mana
Hit Rating needed for +1% Hit = 15.77
Haste Rating needed for +1% Haste = 15.77
Parry Rating needed for +1% Parry = 31.54
Lvl 80
1 Agility = 1 Attack Power
14 Ranged Attack Power = 1 DPS
1 Agility = 0.552 Critical Strike Rating
45.91 Critical Strike Rating = +1% Critical Hit
83.33 Agility = +1% Critical Hit
?? Agility = +1% Dodge Chance
?? Dodge Rating = +1% Dodge Chance
1 Agility = 2 Armor
1 Strength = 1 Melee Attack Power
1 Stamina = 10 Health
1 Intellect = 15 Mana
Hit Rating needed for +1% Hit = 32.79
Haste Rating needed for +1% Haste = 32.79
Parry Rating needed for +1% Parry = ??

Prościej i jaśniej:
1 agility = 1 attack power + 0.552 crit rating
Nie bez znaczenia pozostaje również jakość uderzenia (hit ratting, improvet hit rating). Z doświadczenia powiem Ci, że dążąc do 60 lvl nie zwrócisz nawet uwagi, że hit ratingu nie posiadasz a jeśli go masz to bardzo znikomą ilość (głównie wynikającą z bulidu Marksmanship oraz dla huntera Draenei - czytaj wyżej). Zauważysz, że od 60 lvl do 70 a następnie do 80 hit ratting zacznie Ci wzrastać. Optymalna, maksymalna ilość hit-a dla huntera to 8% na 80 lvl (263 (262.32).

W jakim buildzie i rotacja dps
No cóż, masz do wyboru 3 buildy: Beast Mastery (Bm), Marksmanship (Mm) i Survival (Sv). Aktualnie najlepszymi budiladami dla rajdującego huntera są Mm i Sv. Zaznaczę, że nie ma idealnego buildu są jedynie najbardziej optymalne i najczęściej stosowane. Builid zależny jest od sprzętu jaki posiadasz. Dla huntera levelującego zdecydowanie polecam Bm z elementami Mm. Przykładowy i prosty build Bm 51/20/0 gdzie talenty rozłożone są w następujący sposób: Build ten polecam hunterom mającym braki w Hit Ratingu i Critical Strike. Rotacja dps jest prosta: Bestial Wrath, Kill Command (nie muszę Ci przypominać, że Twój pupil powinien już podgryzać i drapać Twój cel), Serpent Sting, Rapid Fire, Steady Shot, Steady Shot, Steady Shot...Kill shot jeśli jest dostępny, Serpent Sting, Steady Shot...Nie jest to oczywiście wyznacznikiem, możesz wpleść w sekwencję arcane shot, Multi Shot. Pamiętaj jednak aby utrzymywać na wrogu (mobie, bosie) Serpent Sting co powiększa zadawane mu obrażnia przez Steady Shot.
Innym, bardziej zaawansowanym buildem w Bm jest 53/11/7 Rotacja dps jest podobna, acz wzbogacona: Bestial Wrath, Kill Command, Serpent Sting, Rapid Fire, Steady Shot, Arcane Shot, Multi Shot, Steady Shot, Steady Shot, Arcane Shot, Serpent Sting, Steady Shot...Kill Comand, Serpent Sting, Steady Shot, Arcane Shot, Kill Shot - śmierć bosa. Wykorzystuj bonus krytyka dany Ci przez talent Survival Instincts dla Arcane Shot i Steady Shot. Stosowanie Multishotu jest opcjonalne, stosuj go tylko wtedy kiedy jest to bezpieczne dla Ciebie i kiedy nie istnieje możliwość przerwania Polimorfii narzuconej przez maga w Twoim party lub Twojego Freezing Trapa.
*jeśli posiadasz aimed shot (wynika z buildu) stosuj wraz z arcane shot bez multi shot.
W Marksmanship najbardziej rozpowszechnionym i zdaje się najbardziej w rezultacie skutecznym buildem dla rajdującego huntera jest 7/57/7 z następującym rozkładem talentów chociaż istnieje pewna wariacja tego bu idu. Skuteczny dps otrzymasz po zastosowaniu rotacji: Hunter's Mark, wysyłasz swojego pupila do ataku i otwierasz sekwencję: Serpent Sting, Chimera Shot, Rapid Fire, Aimed Shot, Kill Comand, Arcane Shot, Steady Shot, Steady Shot, Steady Shot, Chimera Shot, Arcane Shot, Aimed Shot, Steady Shot, Steady Shot, Steady Shot... Kill Shot (kiedy tylko jest dostępny). W przypadku buildu zawierającego Silencing Shot stosuj go kiedy tylko jest dostępny i potrzebny. W trakcie walki z bosem taka umiejętność jak Rapid Fire pod której wpływem przez 15 sec. Twój atak dystansowy zyskuje na szybkości o 40%, ma określony czas ponownego aktywowania (3 min cooldown), stosuj Readiness - kończy wszystkie cooldown i wtedy sekwencję dps możesz otworzyć od początku. Pamiętaj również aby na bosie stale utrzymywać działanie Serpent Sting a którego działanie odświeża Chimera Shot. Jeśli nie poplączesz sekwencji i nie przeoczysz Chimera Shot nie będziesz musiał użyć Serpent Sting. W tej sekwencji dps wykorzystujesz bonusy z talentu Survival Instincts dla Arcane shot i Steady Shot.
Kolejnym a zarazem ostatnim buildem jest Survival. 2/14/55 z następującym rozkładem talentów W tych buildach istnieje nieznaczna różnica, w drugim nieznacznie stracisz na szansie podwyższenia szybkości ataku z broni dystansowej jednak zyskasz Aimed Shot oraz Twój pet będzie generował 50 focus z każdym Twoim trafieniem krytycznym. Zmieni się również rotacja dps. Dla pierwszego buildu optymalna rotacja to Hunter Mark's, Serpent Sting, Black Arrow (używaj kiedy tylko dostępny), Rapid Fire, Explosive Shot (używaj kiedy tylko dostępny), Multi Shot, Steady Shot, Steady Shot. Możesz pominąć Multi Shot wtedy gdy może to być niebezpieczne dla Ciebie lub party (niekontrolowany pull mobów na Ciebie, przerwanie polymorfi tzw. shipa, przerwanie działania Freezing Trap). W to miejsce użyj dodatkowego Steady Shot. W drugim buildzie rotacja dps będzie podobna: Hunter Mark's, Serpent Sting, Black Arrow (używaj kiedy tylko dostępny), Rapid Fire, Explosive Shot (używaj kiedy tylko dostępny), Aimed Shot, Steady Shot, Steady Shot. Możesz w każdej z obu rotacji wpleść Arcane Shot nie jest to jednak wyznacznikiem podobnie z Aimed Shot który sprawdza się najbardziej wtedy gdy istnieje szansa, że Boss uleczy się lub będzie leczony a Ty zaoszczędzisz na manie.
To by było wszystko na temat aktualnie używanych i popularnych buildów przez rajdujących hunterów lvl 80.
W każdym z przedstawionych buildów stosuj tracking (umiejętność klasowa huntera). Jeśli walczysz z nieumarłymi przełącz się na tropinie nieumarłych, kiedy walczysz z humanoidami przełącz się na tropienie humanoidów etc. Wynika to z talentu Improved Tracking . Twój atak dystansowy zyskuje wtedy o 5% więcej zadawanych obrażeń.

Glify (Glyphs)
Glify dla siebie dobieraj w zależności od buildu w jakim aktualnie się znajdujesz. Zadaniem glifów jest wzmocnienie Twoich zdolności bojowych lub zaklęć stosowanych przez Ciebie.
Przykładowy zestaw dla huntera BM:
Major - Glyph of Steady Shot, Glyph of Rapid Fire, Glyph of Bestial Wrath
Minor - Glyph of Revive Pet, Glyph of Mend Pet, Glyph of Feign Death
Dla Huntera MM:
Major - Glyph of Steady Shot, Glyph of Chimera Shot, Glyph of Kill Shot
Minor - Glyph of the Pack, Glyph of Feign Death, Glyph of Mend Pet
Dla Huntera SV:
Major - Glyph of Explosive Shot, Glyph - Aimed Shot, Glyph of Serpent Sting
Minor - Glyph of Mend Pet, Glyph of the Pack, Glyph of Feign Death


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: World of Warcraft - Poradnik
PostWysłany: Pon Kwi 18, 2016 12:06 pm 
Offline
bywalec
bywalec
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pią Kwi 15, 2016 2:05 pm
Postów: 12
Miejscowość: W-wa
Teraz już nie gra się w WoWa tak fajnie jak kiedyś. Za czasów classica, albo tbc gra wymagała od gracza jakichkolwiek umiejętności. Grajac w cata, wbilem 85 lvl bez używania peta, szkoda było czasu na zabawę z nim, skoro sama Aimed Shot potrafił zabierać potworkom grubo ponad połowę hp. Szkoda, bo byla to jedna z najlepszych gier mmo.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Rezenzje gier | Powered by phpBB © 2014 phpBB Group

Redakcja serwisu forum.freeware.info.pl informuje, że publikowane komentarze są prywatnym opiniami użytkowników forum i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. | polityka prywatności